#9 (Product)onderzoek uitvoeren

Voor wie?

Fabrikanten, producenten, leveranciers, horecaondernemers, sportverenigingen, retailers, onderwijsinstellingen, wetenschap en ook overheid kunnen aankloppen om via ons een onderzoek te houden op locatie en gekoppeld aan voedsel gerelateerde vragen. Het liefst natuurlijk gefocust op het voedsel dat net vanuit de Inspiratiewagen is overhandigd aan de persoon die ook de vragen gaat invullen/beantwoorden.

Inhoud

Inhoudelijk is geen onderzoek het zelfde en zal er gestreefd worden om het op maat te ontwikkelen en uit te voeren. Belangrijk voor de opdrachtgever(s) om te weten is dat vanuit Snackbar van de Toekomst ingezet wordt op kwaliteit. Het onderzoek moet natuurlijk overeenkomen met het verder brengen van de ontwikkeling van verantwoord voedsel en uiteindelijk zorgen voor een versnelling in dat proces. Deelnemers aan het onderzoek delen anoniem informatie waar de opdrachtgever(s) en Snackbar van de Toekomst waardevolle beslissingen op zouden kunnen nemen.

De uitkomsten van het onderzoek zal in principe altijd worden gedeeld op de website van Snackbar van de Toekomst mits er voldoende deelnemers zijn om een representatief resultaat te kunnen weerleggen. In principe wordt de ondergrens van 100 deelnemers geaccepteerd als een volwaardig onderzoek mits anders door de opdrachtgever(s) en Snackbar van de Toekomst vooraf is afgestemd.

Wanneer

In feite altijd op locatie, maar er kan ook online een onderzoek worden opgepakt waarin het meer een mening over een algemene voedselstelling gaat dan op product niveau.

Tarief

Snackbar van de Toekomst berekend geen extra kosten voor de uitvoering van het onderzoek, maar wenst wel gebruik te maken van de resultaten via de eigen kanalen. Vooraf wordt met de opdrachtgever(s) afgestemd in welke hoedanigheid dit gebruik eruit komt te zien.

Neem contact op